Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimarts, 23 d’octubre del 2007

M'operen divendres

Ja m'han fet l'electro i la radiografia i l'anàlisi de sang: estic molt sana:-)
I n'estic molt contenta i m'ha donat una gran tranquilitat.
M'operen aquest divendres capvespre del galindó. Després sé que vendrà una malada terrible al peu i setmanes sense poder caminar normal ni poder dur sabates normals. Però sé, també, que després d'aquest calvari, tendré els peus bé i no tendré molèsties, com ara, quan camin una mica.
Ja sé que una operació d'un galindó és com un doi, però me fa estar nerviosa, ja ho vaig dir.
Ja explicaré la meva experiència.

7 comentaris:

  1. Bona sort, Joana!

    Ja veuràs com tot anirà bé.

    Una abraçada. :)

    ResponElimina
  2. Anirà bé, segur! Besades.

    ResponElimina
  3. Ànims!
    Això és dit i fet!
    Es temps passa massa ràpid!
    Ja veuràs que no mos haurem donat conta i ja estarà!

    ResponElimina
  4. Una amiga meva es va operar de un a cada peu, en dos cops i si, és una mica rotllo, però ara està encantada. Veuràs com no serà tant com imagines. l'imaginació és molt dolenta....
    Molta sort!

    ResponElimina
  5. Hoola!
    Ja veuràs què bé que estaràs llavonces, podent trotar tant com vulguis, serà una monada!
    Besitos.

    ResponElimina
  6. Tot anirà bé Joana

    Una abraçada ben sentida,

    Juli

    ResponElimina