Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

divendres, 28 de desembre del 2007

M'han regalat un estruç!

Ai, quin desastre: avui, en bon dematí, m'han regalat un estruç.
L'hem mort dins l'entrada de ca nostra amb l'ajuda de dos agents de l'ORA que en aquell moment passaven, llibreta de multes en mà. El veïnats han baixat, també, i -entre tots i -sobretot- la persona que el m'ha regalat (que en té una granja)- n'han pogut sortir. Dic "n'han" perquè a jo me feia més por que res i ho he mirat tot des de darrera les barreres de l'entrada.
Jo no el volia perquè podeu estar segurs que és un bon problema que te regalin un estruç, però entre els veïnats, l'amo de la granja i els dos agents de l'ORA m'ho han solucionat tot: hem llogat el Forn de sa Pelleteria i allà el rostiran. El meu fill ja hi és amb la càmera de fotos per fer-ne una mena de reportatge. Jo ara me n'hi vaig, a veure com va l'operació rostir l'estruç
Quan estigui rostit el me duran dins una furgoneta. L'hauran de dur el agents de l'ORA per poder passar pels pilons.
I aquí començarà la meva feina:
Faré croquetes i canelons a rompre. Supòs que després de quedar-me'n per nosaltres i donar-ne als veïnats que han col·laborat i als agents de l'ORA en sobraran moltíssimes i moltíssims (i això no és llenguatge políticament correcte:-)) Per tant, si en voleu, us apuntau aquí baix i us les/els faré arribar. Els que no visqueu a Palma us els enviaré a darrera hora per MRW, d'acord?

Au, idò, que vaig al forn i després a preparar eines per dins la cuina!

9 comentaris:

  1. Un estruç? I l'heu mort a la porta de ca teva?
    Aiiiisss!! Però, a veure, i si un dia d'aquest algú (que tingui un cargol fluix, es clar) et deixa un elefant a la porta de ca teva...el mataràs i en faràs croquetes?
    No sé, no sé...I si et ve a veure un veí disfressat de Panda..el rostiràs?
    Ves que no posis masses coses dins la paella!

    Bé, només em queda desitjar-te que te'l puguis acabar i Bon Cap d'Any!!

    ResponElimina
  2. Tarek: un elefant o un panda no es poden menjar: un estruç, sí.
    Bon Cap d'Any!

    ResponElimina
  3. Juasssssssss

    Molt bona, Joana! La millor del dia. :)

    Santa innocència!

    ;)

    ResponElimina
  4. No et fa vergonya ésser tant cruel... n'hi ha qui són cafres....

    ResponElimina
  5. Ostres!
    Ara que ja havia convidat a la família a canalons d'estruç m'adono de quin dia era!!!!!!!!
    Ja em veig allargant les potes d'una gallina....

    ResponElimina
  6. L'únic que m'ha quedat clar de tot això es que mai, però mai, m'he de passejar davant ca teva disfressat d'estruç el 28 de decembre.

    ;-)))

    Bons Reis!

    ResponElimina
  7. Te coneixeria, (almenys veuria que tens forma humana) Tarek i no en faria croquetes:-)

    ResponElimina