Follow by Email

dilluns, 11 de febrer de 2008

Tres dies a Barcelona

Divendres dissabte i diumenge de la setmana passada (1,2 i 3 de febrer) vaig esser a Barcelona, al pis del meu fill, amb en Miquel i n'Antònia.
I.............. una meravella tot:-)
Rambles, mercat de la Boqueria, cafè de l'Òpera, calamar amb ceba al carrer París, timbal d'ou fregit a Lluís de Moles, autobús, metro, peus espotonats, cafetets, pluja, fumar a la terrassa, mirar mostradors de rebaixes, caminar, els Encants dissabte dematí, voltar per la Diagonal diumenge dematí, menjar coca de llardons, La Cubana i riure, avió, contaminació, paella al 7 Portes, fred, caminar de pressa, empènyer per entrar al metro, recordar itineraris d'autobusos.
Viure la ciutat.
Barcelona estimada: sempre m'agrada retornar-hi sense cap pla en concret.
I això que aquesta vegada el meu peu m'ha fastidiat (i ha fastidiat els altres) anar segons on.
Se repetirà, segur:-)
Publica un comentari a l'entrada