Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

diumenge, 26 d’octubre del 2008

Canvi d'hora

Ja hi tornam a esser, amb el canvi d'hora!
Dos pics en l'any duc una descompensació que me dura uns dies i, la veritat, no entenc quin estalvi energètic s'aconsegueix.
Només sé que ahir vaig fer un esforç per anar a dormir tard per començar a adaptar-me i que ha tengut un poc f'efecte: m'he aixecada a les 7 (que eren les i8:-)).
I que avui és aquell dia tan i tan llarg que tot va desbaratat.
Ara veurem com se presenten aquest dies: tenir gana prest, tenir son prest....
En Benjamí ha obert un grup a Facebook sota el títol: "No vull canviar l'hora. No m'agrada gens ni mica"
http://www.facebook.com/group.php?gid=31748744093

4 comentaris:

  1. Daylight saving time, Temps d'estalvi de llum de dia als USA. Salva llum de dia en alguns llocs, no a tot arreu. A mi mateix sempre m'agradaria tenir estiu. És destructiu a la meva salut que la gent a Europa sigui una hora darrere Finlàndia i m'hagi de quedar despert tan tard als vespres amb el meu ordinador!

    ResponElimina
  2. merike: gràcies per llegir-me des de Finlàndia! Com m'has trobat?

    ResponElimina
  3. A casa, qui més ho nota és la gata. Aquest matí potser pensava que ens havíem adormit i no feia més que miolar perquè ens llevéssim. I quan arribi el vespre, ella continuarà amb el seu rellotge biològic amb l'horari d'estiu i ens demanarà la seva ració de paté (un caprici que li concedim cada vespre) una hora abans segons el rellotge.

    ResponElimina
  4. L'he estat llegint molt temps. No me'n puc recordar. Algú altre blogroll/ llista del blogs que suposo!!! Escric amb traductor:-) Estic aprenent...

    ResponElimina