Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimecres, 18 d’abril del 2012

Després del grip


Me vacun cada any del grip. Però, pel que sembla, l'anomenat "grip de panxa"no hi "entra".
Ara ja estic bé de la panxa i se pot dir que ja no faig dieta. Però m'ha semblat una eternitat.
I m'ha deixat fluixa, com feia anys que no m'hi trobava.
Vaig tenir el grip una vegada, fa 34 anys, i encara record així com em va deixar: sense forces. I m'havia de cuidar molt perquè estava embarassada de na Tonina.
Encara no he sortit a passejar i a vegades em marejo un poc.
Ja me pensava que tenia de tot. Però la visita a la meva metgessa, Patrícia Palmer, del PAC Escola Graduada em va tranquilitzar totalment. Va estar més de mitja hora demanant-me coses i "estudiant" la meva panxa.

Per esser de MUFACE puc triar entre diverses assegurances privades.
Però sempre havia de canviar perquè la companyia deixava el conveni amb MUFACE o perquè no hi havia els metges que jo necessitava. A més havia d'anar sempre seguint passant la tarjeta o donant una fulla del talonari i a recollir impresos per receptes.
Deu fer 4 o 5 anys el meu germà Miquel, metge ja jubilat, me va aconsellar que triàs la Seguretat Social. Així ho vaig fer i n'estic molt contenta, d'haver-ho fet.
Fins fa un any no hi vaig anar, no ho necessitava.
Estic molt agraïda a la meva metgessa i tot el seu equip. L'infermera, que nom Custodia, i el MIR que fa les pràctiques amb ella.
És un Centre de Salut net, silenciós, de construcció moderna.

Per tant, som pàrtidària de la Sanitat Pública.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada