Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimarts, 20 de novembre del 2012

Johanna Greulich canta a ca nostra




Vaig repetir la meva experiència amb els concerts organitzats per "Cultura a casa".
Diumenge 18 de novembre la soprano Johanna Greulich va fer un concert a ca nostra, enmarcat dins el XXXIII Encontre Internacional de Compositors.
Per jo fou un honor acollir aquest acte. I Johanna em va deixar amb molt bon gust de boca, com cantant i com persona. No me faria res repetir.
Per ella, per Cultura a casa, els organitzadors, i per l'Encontre de Compositors.


No parlaré del recital perquè em va superar totalment i em va entusiasmar. Això correspon als crítics de música. M'he quedat amb ganes d'escoltar-la més vegades,

El paper de Cultura a casa crec que és important,ja, per la cultura de Mallorca, amb tots els actes que organitza.

Vos recoman que visiteu el seu web http://culturaacasa.wordpress.com/

Aquesta gent jove, emprenedora i entusiasta ja fa camí. I el que farà.

2 comentaris:

  1. Aquest cop sembla que no vas anar a ca la veina.
    Trobo molt interessant la idea d'organitzar aquest tipus d'acte. No penso que sigui aplicable de manera 'universal' però és una sort si et bellugues al lloc adequat.

    ResponElimina
  2. Bon dia b.a! No, no vaig anar a ca la veina i a ña segona foto se'm veu un poc,darrera el faristol. No és idea meva, és una associació cultural "Cultura a casa" . Jo només el que faig és cedir la casa. Però es fa això, a altres ciutats.

    ResponElimina