Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimecres, 12 de febrer del 2014

Coses domèstiques


Tenim la part de la cuina i el menjador totalment desordenat. A l'entrada ja no hi caben més coses.
Una escurada impressionant.
Però la felicitat ho compensa tot.
Que vénen n'Adam, na Tonina i na Klara a passar el dia m'umpl d'alegria. I si, a més, ve en Miquel a dinar ja és quasi la felicitat total.
Ens duen un pa de Consell, el pa més bo que he menjat en la meva vida.
Dinam tots junts.
N'Adam pinta i arregla coses de la bugaderia i de la cuina.
Na Tonina, en Toni i jo feim tertúlia. I tenc la meva néta en braços i li cant cançons.
Per fumar hem de sortir a la terrassa, però compensa veure aquesta nina somriure quan li parl i quan li cant.
I estic tan feliç d'haver recuperat la meva filla, mai perduda per altra banda, que les paraules me falten.
Gràcies, Tonina i Adam per compartir la vostra vida i la vostra filla Klara amb nosaltres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada