Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dissabte, 2 de març del 2019

Un dissabte qualsevol


Un dissabte qualsevol darrera els vidres del corral i a l'altra banda el carrer.
Un ram de mimosa damunt el canterano de l'entrada i, prop de jo, un ramet de freixeris que oloren quasi tota la casa.
Me passa moltes vegades que tenc necessitat d'escriure i el que me costa sempre és començar.
I ara, un dissabte qualsevol, he dit, simplement: "ara me posaré a escriure".
M'agrada estar, de qualque manera, involucrada en la vida de Pollença. I hi estic No esser una simple espectadora i veure els dies passar. Però per la malaltia d'en Toni, desgraciadament passen dies que només els veig passar.
Tenc pendent, encara, anar a veure amics, veïnats d'ara i d'abans..... i us en riureu potser si dic que no tenc temps. Però me passa que si puc no sempre hi pens i sempre hi pens quan no puc
Però tots estau dins el meu cor i la meva estimació. I, els que he pogut parlar amb vosaltres, sé que me compreneu.
I sabeu que som feliços si podeu venir.
I quasi cada capvespre esper quasi impacient la xerradeta amb l'estimada veïnada. na Francisca la dona den Dionís.
I sortir els dematins i aturar-me a can Moixet o seure al club, després de fer voltes pels carrers estimats.
I fris que arribi la primavera i l'estiu per poder-ho fer també l'horabaixa i dinar i sopar a la taula del corral.
I els diumenges dematí són una glòria: anar a Plaça a comprar fruita i verdura, fer una passada per les flors i asseure al club.
I si vénen els fills i nétes -o qualcun d'ells- la meva festa és total. I si ve na Joana, la filla den Miquel germà, una gran festa també.
I els dissabtes i diumenges passen a poc a poc. I els dies, i les setmanes. A Palma no me n'adonava i els dies pareixia que volaven.
I ara que duc una vida suau escriuré i escriuré, encara que no sàpiga com acabaré i encara que comenci sense saber què vull escriure amb "un dissabte qualsevol....."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada