Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dissabte, 21 de març del 2020

#joemquedoacasa i les plantes



Aprofito aquest temps de confinament per fer coses
que abans no podia o no tenia temps de fer. Això sí les faig amb tota la calma del món perquè sé que això serà llarg, molt llarg.
Ordenar fotos, ordenar calaixos, tirar coses guardades que ni record per què servien, fer menjars que feia temps no feia, fer coques que vaig aprendre a fer de mumare i que tinc apuntades a un quadern i ben guardat i que també feia temps que no feia.

Ara sé que ca nostra, desde la porta del corral a la porta del carrer fa 20 metres. Vaig i vinc moltes vegades al dia i he calculat que camino devers 10 km diaris, a més dels que camino, amb passes més curtes, pel corral o cap a qualque habitació o cap a la cuina.

Aprofito per escriure.
Escric moltíssim, a vegades al blog i a vegades no.
Ja fa temps que, (després d'una depressió molt grossa, fa anys) malhauradament he perdut la concentració per llegir un llibre en paper, però no per llegir a l'ordinador. I llegesc, llegesc molt.
I veig molts de tutorials de plantes, la meva passió, junt amb l'escriure, i el meu entreteniment. 


He après a cultivar plantes en aigua (no totes serveixen), a tenir dins la casa algunes que sempre havia cregut que eren d'exterior, d'un cossiol (del que sigui) fer-ne 2 o 3 o més, segons el tamany de l'original. Això sempre ho havia sabut fer amb plantes "nostres": clívies, canyes, cintes, broscos.... Però no amb cactus petits, per exemple, ni amb el que deim "plantes grasses" també petites.

I deix passar el temps quan no tinc ganes de fer res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada