Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimecres, 3 d’octubre del 2007

Classes de rus

Ahir vàrem tornar a començar les classes de rus. Després de l'estiu sembla com començar de nou, però tirarem endavant i, a poc a poc, recordarem el que ja havíem après.
Quan no estava bé vaig decidir fer qualque cosa per mantenir el meu cap en funcionament i vaig decidir estudiar un idioma. Me vaig decidir pel rus perquè era com un repte que em posava a mi mateixa i sabia que era una llengua difícil: de molt joveneta ja havia estudiat rus un curs.
A cals meus pares teníem un veïnat rus, don Jorge, i m'havia ensenyat quatre coses i això i la seva personalitat estranya m'havien fet interessar, ja, per aquesta llengua. Qualque dia he d'escriuré sobre don Jorge.
Aquest serà el quart any que vaig a classes de rus. Vaig anar dos anys a l'Estudi General Lul·lià, però després el grup es va desfer. L'hivern passat i aquest vaig a ca la meva veïnada, na Nadia, que era la professora que teníem al Lul·lià. Som dos alumnes: n'Ignasi, professor d'IES de filosofia, i jo.
I m'agrada que ens doni deures. I m'agrada tenir el llibre de rus i el quadern de rus. I és, quasi, com si anàs a escola.

7 comentaris:

  1. Felicitat no es fer el que un vol, sinó estimar el que un fa.

    Jean Paul Sartre (1905-1980)

    Bé, ho podia haver dit qualsevol, però si estimes el que fas, com estudiar rus, seràs feliç, com a mínim durant aquell temps que li dediquis.

    ResponElimina
  2. Ah!...perdona..si estàs avorrida
    mira't aquest bloc:

    CAMINS A LA SORRA
    ( http://elmeuoasi.blogspot.com/ )

    Tarek
    A veure si endevines qui és en Tarek
    O ja t'ho he dit?

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Ara aniré al teu blog.
    No tenc ni idea de qui és en Tarek. Te conec amb un altre nom?

    ResponElimina
  4. Si, es clar.
    De fet només coincidim a una llista......i no soc en miquel ni en Witiza...
    Et serveix la pista?

    ResponElimina
  5. Vols un altra pista?
    Deixa'm un comentri al meu bloc i t'ho dic.


    Kamal o Tarek

    ResponElimina
  6. L'any passat vaig començar classes de rus en un centre privat, però aquest any no m'ho puc permetre. A l'escola oficial no hi ha més places i em preguntava si sabries dir-me noms d'academies i/o professors que com en el teu cas agafin grups reduïts per fer classes particularS.
    He troabat aquest bolc utilitzant el cercador de google: "CLASSES DE RUS". No crec que el sàpiga trobar de nou, et deixo la meva adreça per si em vulguessis ajudar: anna.pages.88@hotmail.com.

    Merci
    Anna Pagès

    ResponElimina
  7. Vaig deixar el rus fa dos anys. Va arribar un moment que ja no n'aprenia més. És massa difícil

    ResponElimina