Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dijous, 13 de març del 2008

Com arribar a la tele?

De cada vegada, pel que jo pens i els comentaris que me fan, m'animen més a estar segura que "Memòria de vida" és una novel·la totalment cinematogràfica. I, a més, podria esser (no necessàriment, però) tipus culebrot.
Què puc fer per arribar a TV3 o a IB3 o a qualque guionista (o no guionista, clar) que m'hi pugui posar en contacte per provar mem què?
Qualque contacte?
Qualque idea?
Qualque adreça?
Qualque e-mail?

4 comentaris:

  1. Les teles compren a productores. Són qui pensen, dibuixen i fan els programes. Escullen guionistes, actors, etc. Sovint són els habituals de la productora. Quan troben una TV interessada l'adapten al gust del client, fins que compra.

    Cal que parlis amb productores.

    ResponElimina
  2. Idò, mem:
    Algú sap de qualque productora?

    ResponElimina
  3. El Grup Serra en té un parell. Les duu na Paula Serra. Potser la coneixes o ets amic d'algú que la coneix, «Mallorca és petita» ;)

    Jo hi vaig per l'Ítaca, però amb la Paula just han estat holes i adéus als passadissos. Si no trobes fil directe amb la Paula, puc demanar a qualcú de l'equip de l'Ítaca el contacte on proposar el teu projecte.

    ResponElimina
  4. Sé qui és na Paula Serra però no la conec personalment ni conec, crec, ninúg que la conegui.
    Puc fer dues coses:
    a)cercar algú que la conegui
    b)parlar amb ella directament. Si es deixa,clar. I amb calma per no espantar-la.

    Què faríeu?

    ResponElimina