Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dissabte, 9 d’agost del 2008

Nedada a Formentor



Avui hem passat el dia a Formentor.
El dematí, tapadot i poques ganes de nedar.
Però després de dinar i quan ja dubtàvem si partir o no ha sortit el sol i ha fet un capvespre meravellós. L'aigua, cristal·lina, verda, fresca, sana... Els pins, entortits pel vent i que quasi freguen l'aigua. No massa gent. Ideal.



I la carretera.........uix, la carretera és una meravella. El Colomer, senyorívol i omnipresent dins la mar blava i fonda. El frondós pinar tot el temps i la muntanya esquerpa d'Albercuix i l'Atalaia acaben de conformar el paisatge.
I veure "U moll" mentre ja baixes, allà com si fos un plat blanc que llueix aferrat a la mar, i les barques que es veuen i les que s'endevinen, ho acaba d'arrodonir: és fantàstic.



En fi, un dia complet i amb ganes de repetir-lo.

11 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. It could give you more facts.

    ResponElimina
  4. Considering the fact that it could be more accurate in giving informations.

    ResponElimina
  5. Algú m'ho pot traduir???????????

    Gràcies

    ResponElimina
  6. No facis cas d'aquests comentaris: potser els ha fet una màquina. N'hi ha tres que venen de pcslotto.com

    El que m'estranya és que no tinguis activat la certificació per assegurar que no és una màquina qui escriu; aquell lloc on has de copiar unes lletres que es veuen mig tortes i més amunt o més avall perquè una màquina no sàpiga reconèixer-les.

    ResponElimina
  7. Gràcies, Mercè, per informar-me.
    No tenc activat això d'identificació perquè mai no m'havia passat rebre missatges d'una màquina.

    ResponElimina
  8. M'atreveixo a felicitar-te, Joana, pel teu blog. Llegir "Moments" és sempre agradable i relaxant. T'expliques tan bé que puc "veure" els paissatges com si jo fos allí i puc "sentir" els sentiments que descrius nítidament. Gràcies per deixar-nos participar-hi. Gaudeix plenament d'aquesta bonica illa, que em va captivar quan la vaig conèixer. A Barcelona ens costa trobar recons com aquests. Una abraçada des de la ciutat comtal.

    ResponElimina
  9. Gràcies anònim/a per tots els elogis que em fas.
    L'únic que prtetenc amb Moments és transmetre sensacions i sentiments.
    Gràcies per llegir-me.

    ResponElimina
  10. Estic d'acord amb el que t'ha dit aquest anònim, perquè a mi també m'agrada llegir el que he llegit del teu blog. Gràcies per entrar al meu també, i dir-te que cada dia vaig a Pollença a fer feina, des de fa més de nou anys. Dia 1 m'envien a Alcúdia, però bé, ha estat molt agradable fer feina a un poble tant i tant bonic. Enyoraré Pollença, i tant. Bé, una salutació des de Binissalem. Te pareix bé que posi un enllaç al meu blog perquè la gent es pugui dirigir a llegir el teu? Ja me diràs coses. Joan.

    ResponElimina
  11. Me pareix perfecte que posis l'enllaç. Gràcies!

    ResponElimina