Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dilluns, 23 d’abril del 2012

El meu primer Sant Jordi


Aleshores na Xesca Ensenyat i jo érem molt amigues.
Anàvem, entre moltes altres coses, a les lecures de poesia que organitzaven a ca seva En Pep Llompart i n'Encarna Viñas.
I, xerrant xerrant,(la veritat és que no sé exactament de qui fou la idea) ens vàrem trobar, el Dia del Llibre, ajudant a la parada de la Plaça de Cort d'Editorial Moll.
A més dels Moll (don Francesc inclòs, així com en Pep llompart i en Xesc, molt jovenet) hi havia també uns joves que ajudaven.
No ho record tot amb molta claretat. Sé que, des dels meus 17 ò 18 anys, vaig disfrutar i m'ho vaig passar molt bé.
Hi havia una pissarra on escrivíem els autors que signaven llibres. Na Xesca i jo, escriptor que passava, escriptor que "raptàvem".
Dinàrem al Bar Modern, amb Francesc de B. Moll, d'uns entrepans.
I fou un dia llarg. A les 8 ja hi érem, molt entusiasmades, i crec que era devers les 10 del vespre quan cadascú se'n va anar a ca seva.
Tenc molts de Sant Jordi per recordar.
Però avui he volgut explicar la meva primera vivència directa amb el Dia del LLibre.

I és allò de:

Recordo tantes coses,
que no sé on posar-les ni a qui dir-les.
I les pos a un paper.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada