Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

diumenge, 29 d’abril del 2012

Es Trenc




Des del 77 al 83 vaig anar moltes vegades a nedar a Es Trenc.
Els meus sogres estiuejaven a Sa Colònia de Sant Jordi i n'Andreu i jo hi anàvem a passar un mes.



La primera vegada que hi vaig anar, el 77, ja vaig quedar entusiasmada amb aquell arenal tan extens i aquella platja d'aigües tan verdes i netes. Per jo, acostumada a les meravelloses, però petites, cales del nord de Mallorca, era un descubriment que em va copsar.
De tant en tant passava una parella de la Guàrdia Civil, tots suats i cansats de caminar per l'arena, cercant nudistes.
El 83 va néixer na Coloma i, amb dues nines petites, ja era més complicat.
Tenia fama d'esser una platja perillosa: cada any s'hi solien ofegar un parell de persones perquè desconeixien la platja o no anaven alerta amb les corrents o el desnivells que hi ha.
Tot era silenci, aigua verda i transparent, arena....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada