Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dijous, 27 de desembre del 2007

l'#albarca

Quan els internautes féiem Irc tenc molts bons records del canal d'undernet #albarca.
Es pot dir que ens coneixíem tots i que allò era una veritable tertúlia i un lloc on es trobaven molt bons amics.
Record en Leeh, en certascan, en Paqueu (hola, pa:-)), en Boavi, en Pingu, en Teix (què fa el teu teix? jo ja no en tenc cap), en Jaguar, na Quima, na Belis, na Cè, na Nenufar, n'indi, en gipsy... i més noms que en aquests mateixos moment no em vénen al cap però que sempre els consideraré amics, tertulians i companys d'hores mortes i interessants alhora.
I aquells hooooooooooooooooooooola:-)))))))))))
i, si queies del servidor i podies tornar a entrar: re-hooooooooola:-))))))))))))
I somriures i tristors.
I una història personal darrera cada nick.
Un record per tots i cada un (encara que ara mateix no em surti el seu nick).

Ho repetim un dia?

:*
bubota

15 comentaris:

  1. Uaaalaaaaaaaaa el que es troba navegant!!!

    Un record per aquell entrenyable canal. Que algun día ho peguem repetir. Aquells moments no s'obliden. Petons per a tots.

    tate

    ResponElimina
  2. Uis... si surto a l'internés :-)
    Eso, eso, un record per aquella gent i aquell canal d'on van sortir bons amics. Alguns encara petem la xerrada (en persona) de tant en tant.
    Petons!!!

    Leeh

    ResponElimina
  3. hola, tate i Leeh:-)
    ben retrobats.
    :*
    bubota

    ResponElimina
  4. hahaha igualment bubota i leeh ;)

    Em sento com si fos un dels nens perduts d'en Peter Pan

    :*

    tate

    ResponElimina
  5. heheheh, hola a tot@s!!!

    he arribat aquí fent una cerca posant "fotos canal albarca" perquè la Tate m'ha enviat un correuet per saludar, després de 10 anys! i volia veure les cares de l'Albarca de nou...

    Fa 10 anys que no IRCejo! La veritat és que, en aquest context, no puc dir "com passa el temps", perquè els meus temps d'IRC semblen moooolt lluny. Bons temps, però irrecuperables, de tant com ha canviat tot.

    Una abraçada! {{{bubota, tate, leeh}}}

    poma

    ResponElimina
  6. Renoi!!!
    Bubota, gràcies per fer esment a aquells vells i bells temps del #Albarca! Van quedar bons amics, i com diu en Leeh, la fem petar tot sovint. Ja no som només coneguts... oi tate, an, Leeh i Paqueu?
    Petons a tothom i ben trobats!

    Oxalis

    ResponElimina
  7. hola, poma i oxalis:-)
    Ens hem trobat una bona colla.
    Teniu Messenger?

    El meu és jooooaa@hotmail.com

    Ens veim

    ResponElimina
  8. Perdó, l'he escrit malament.
    El meu messenger és
    jooooana@hotmail.com

    ResponElimina
  9. Cullonz nena....4 os? menu, menu..... el meu oxalis_@hotmail.com
    més facilet! ;-)

    a veure si coincidim! :-)

    Petons i bon cap de setmana a tothom!

    Oxalis.-

    ResponElimina
  10. Bones,
    Salutacions des d'Albarca. Fa anys que no xatejo, però segueixo viu a la xarxa :-)
    El meu bloc:
    cat.bloctum.com/spalomar

    ResponElimina
  11. M'alegra molt rebre notícies de la gent de l'#albarca.
    Holis, Salvador:-)
    Ara aniré al teu bloc

    ResponElimina
  12. Salutacions de nou. En especial per a tu na Joana... però també per en Pingu, una persona entranyable per a tots nosaltres.
    Us vinc a deixar una noticia, no sé si coneixeu el Facebook, jo fa pocs díes que hi sóc però, oooh sorpresa! tot buscant resulta que hi ha el grup "albarca", sí, sí... els albarquerol/es som un altre món i no hi podem deixar de pensar. Allà podreu retrobar gent com la Kepa, l'aigo...
    Petons i abraçades a repartir.
    tate

    ResponElimina
  13. holis, tate:*
    Ens arribarem a trobar tots:-)
    Ara cercaré el grup aquest
    petomets

    ResponElimina
  14. Hola, soc en Crono, tambe vaig esser assidu al albarca.

    Volia recontactar amb la ce, pero li he perdut la pista.

    Algu m'hen pot dir el seu mail?

    el meu contacte: jrourejuni@infonegocio.com
    jo tambe enyoro l'albarca, i els inicis del catalunya. El popcorn, la minu, la poma, be mil millons de gent mes.

    Salut.

    ResponElimina
  15. I tant que feiem xerrades, i llargues.

    Eren altres temps.

    Alfons Dolsa

    ResponElimina