Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimecres, 9 de gener del 2008

Festes passades, coques menjades

I desfer el betlem.
I desmuntar l'arbre.
I arreconar plats, copes i coberts que s'empren sols una vegada l'any.
I el vaixell que se'n va cap a Barcelona.
I s'han acabat les compres.
I torna el dia a dia.
Tornen les passejades per la ciutat de l'horabaixa,
tornen les xerrades amb amics,
torna l'anar de tapes amb en Miquel i n'Antònia,
torna llegir el diari amb calma cada matí.
I les boires del gener.
I una habitació buida a casa fins que tornin vacances.
I tenir temps de regar els cossiols de la terrassa i llevar-ne les fulles seques.
I tenir temps de que la soletat ens impregni.
I començar a nedar a la piscina municipal de s'Estel.
I.........

2 comentaris:

  1. Joana m'ha agradat molt entrar al teu blog i aquest post concret m'ha emocionat. He retrobat paraules meves ja no emprades que m'han pessigat l'ànima. Gràcies per escriure així, sobretot per als que som lluny de l'illa i feim servir un català "normalitzat". M'has retornat la llengua que vaig aprendre de petita d'adolescent i que encara tenc a dins,ben endins.
    Una besada.
    Virgínia

    ResponElimina
  2. Virgínia, estic contenta que t'hagis emocionat.
    Però, respecte al català, jo no diria més "normalitzat" (el meu també ho és) sinó, tal volta, més stándard

    ResponElimina