Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dijous, 15 de maig del 2008

Diada per la llengua

Dissabte i organitzat, com cada any, per l'Obra Cultural Balear, es celebrarà a Palma la Diada per la llengua amb el lema "La nostra llengua al carrer". Hi ha actes a la plaça d'Espanya, a la plaça de Cort i al Casal Alcover.
Allà serem:-)
I n'han passades tantes, de diades per la llengua...........
He procurat anar a quasi totes.
El correllengua. Vaig córrer per la carretera de Valldemossa amb la Flama de la llengua a les mans: va esser molt emotiu.
El mosaic gegant de la Plaça Major que va deixar llegir des de l'aire "Som una comunitat històrica".
La passada de la Flama de mà en mà per tot el centre de Palma.
Concentracions anuals.
Diades per la llengua.
Diades reivindicatives.
Diades amb gran afluència de gent.
I s'ha avançat? I clar que sí! Cada any avançam un poc més i la presència del català és ben patent.
Cal, però, arribar a la total presència social del català. I, un any més ens manifestam festivament per tal d'arribar a aconseguir-ho.

4 comentaris:

  1. Gràcies a persones com tu la llengua seguirà viva.

    Molts petons!

    ResponElimina
  2. Calla, Jos, que no hi vaig anar!
    Vàrem tenir dinar familiar a S'Arracó, d'aquests dinars que s'allarguen amb tertúlia i fets agradables i vàrem estar fins més de les 8. Jo ja vaig quedar a dormir allà.
    Però, vaja, la Diada va esser un èxit!

    ResponElimina
  3. Ja deia jo que hi havia molta gent, però que pareixia que encara podia haver-hi més. Clar, faltaves tu.
    L'any que ve et vindré a cercar a ca teva si fa falta :)

    ResponElimina
  4. Però això veig que és del 2008! Mira, crec que és a l'única que vaig faltar.
    :-)

    ResponElimina