Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimecres, 28 de març del 2012

En Miquel fa 26 anys!





Nasqueres un Divendres Sant a les 5 de la matinada.
De petit, ja ho saps, eres realment insuportable:-)
Però devers els 12 anys vares canviar i des d'aleshores ets una persona cabal.
Estimes les teves germanes i elles t'estimen.
Estimes els amics i els amics t'estimen.
Estimes la família i la família t'estima.
M'has fet molta companyia, fill meu. Sempre t'he sentit al meu costat, present, observant i ajudant.
Ara ja no vius a ca nostra i fas 1'95, però te sent present igual.
Mai m'has donat cap problema en cap sentit i això és d'agrair.

Gràcies per estar prop meu.
Gràcies per esser com ets. I, ja ho saps, com sempre: no canviis mai.

2 comentaris:

  1. Com diria aquesta Mafalda que tens a la barra lateral, en Miquel i tu "os graduasteis el mismo dia" o sigui que... molts d'anys Joana!

    ResponElimina