Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dissabte, 14 de juliol del 2012

Felicitat per hores de somriures

Felicitat per hores
de somriures.
I cotxes aparcats
al Passeig Marítim.
Esper
teléfons que no sonen,
silencis que se rompin.
Esper
mil coses infantils
que mai no arriben.
Record
silencis de paraules
mai no dites
i t’estim
cada matí
mirant diaris,
llegint notícies.
Estim els teus silencis
i somriures.
Paraules infantils,
gelats d’ametlla
i el Rei Jaume Primer
que arriba,
damunt un cavall blanc,
amb armadura.
Articles seriosos,
paraules mai no dites.
Silencis. Silencis.
I un somriure:
felicitat per hores
de somriures.

6 comentaris:

  1. T'he trobat de casualitat, per la coincidència d'una paraula en el títol del blog.

    El meu és "Col·lecció de moments"

    Les casualitats cal aprofitar-les... t'enllaço, al meu blog, Joana, si no et fa res. M'ha agradat el que he trobat aquí.

    Fins aviat! Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Carme! I quina és l'adreça del teu blog?

    ResponElimina
  3. Te la deixo, per si vols passar-hi

    http://carmerosanas.blogspot.com/

    ResponElimina
  4. El vaig trobar, Carme. I m'agrada moltíssim.
    Però no vaig trobar la manera de deixar-hi un comentari.

    ResponElimina
  5. he, he, he, Joana... és que en lloc de "comentaris" posa...

    .(nº)... que col·lecionen amb mi

    :)

    ResponElimina