Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dijous, 8 de maig del 2014

Descansa en pau, Guiem

Un wat-sap al mòbil m'ha donat la trista notícia: "El tio Guiem és mort"
I se m'han acaramullat els records i els sentiments.
El meu cunyat Guiem Cavaller Sitjar va morir ahir capvespre, després d'una aturada cardíaca.
Tantes i tantes hores de conversa.
Tantes i tantes vivències compartides.
La teva harmònica restarà ja, per sempre, sense sonar.
I la teva paraula, muda.
24 anys de records, apropament i estimació són molts, Guiem.
"Es Tast" t'esperarà sense tornar a rebre la teva visita.
Anàvem a nedar a "Es carbó", sovint, amb la teva "Arcoa" ben plena de nins: els vostres i els meus.
Tots et recordarem sempre.
Na Carme Ferrer, la teva dona, i els teus fills Pau i Carme et faran reviure en el seu record.
I en el meu.
Descansa en pau, Guiem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada