Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

divendres, 3 de novembre del 2017

Llibertat presos polítics!!!!




Ràbia. Insomni. Ganes de no fer res.

Records del temps del franquisme. Quan en Franco va morir jo tenia 24 anys. I en tenc 67 quan hi ha hagut la gran tancada de presos polítics.
Volia escriure, us ho asseguro, però no tenc forces. I el renou de les sirenes per la TV em fa tornar pors viscudes i ja perdudes, creia, dels anys que estudiava a Barcelona.
Malsons.
Avui necessit voltar pel meu poble. Avui més que mai.
En Toni m'esperarà a ca nostra o al Club, que li costa molt caminar. I en tornar, me demanarà com estic i si m'ha anat bé la volta. I jo ara no sé com estaré.
I mirarem créixer les plantes del corral. I avui dinarem de faves cuinades.

Ràbia. Insomni. Ganes de no fer res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada