Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimarts, 22 de gener del 2008

"Memòria de vida" a lulu.com

Avui decapvespre he començat a picar la meva novel·la "Memòria de vida" per tal de publicar-la a lulu (http://www.lulu.com), que me va donar a conèixer en Benjamí
Em diuen que és una bona novel·la i em sap greu que quedi pels prestatges dels editors.
Va esser publicada el 2004 a Pollença per El Gall editor i només se'n va fer una presentació a aquella vila (a càrrec de l'escriptor Miquel Adrover i del regidor de Cultura que, a més, havia estat alumne meu).
En Toni Serra i en Llorenç Capellà en parlaren molt bé al diari.
I aquí se va acabar tota la promoció, quan quasi tot just començava. No vull donar culpes a ningú i tampoc a l'editor perquè jo no estava bé aleshores i no me'n vaig posar al front. Però, vaja, crec que no és l'autor qui s'ha de posar al front d'aquestes coses.
A lulu sí que m'hauré de posar al front:-)
I ja compto amb n'Arian Botey per fer-ne la presentació a Barcelona (gràcies, Ariam) i la meva neboda Maria me'n farà la portada.
Mentre vaig picant (sóc tan burra que no me'n vaig guardar còpia) vaig pensant en mil maneres de promocionar-la: és com si l'anàs a publicar per primera vegada.
I me fa molta ganes.
I me fa molta d'il·lusió

2 comentaris:

  1. Enhorabona!

    I si necessites res, ja ho saps. Jo de moment et recoman que la vagis picant en una de les plantilles que hi ha, de la mateixa mida que la vulguis publicar. I amb la portada, cinc cèntims del mateix. Ja t'he vist per lulu però no sé si tu m'has vist. Allà tenc el nom de l'empresa.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Gràcies!
    Necessit mil coses: tenc mil dubtes.
    Què hi tens res publicat?
    No he vist per enlloc aquestes plantilles que dius. Vaig fer una prova amb una cosa curta i ha quedat bastant bé, però ho vaig pujar a lulu en word i paginat.
    Besades

    ResponElimina