Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dimecres, 14 de març del 2012

Una boirada

Diuen que a la tardor i a la primavera hi ha boires. Si és així, avui ha començat,ja, la primavera. La boira envaeeix la part marítima de Ciutat. No he anat, avui capvespre, a veure la mar. Però des de la finestra de la sala el campanar de la Seu quasi no es veu. Diuen que la boira és fantasmagòrica, però a mi m'agrada. Record una venguda de Manacor a Ciutat amb cotxe i tot ple de boira. Teníem por de no poder arribar. I record una altra boirada grossa, fa molts d'anys, per Sant Andreu. Teníem convidats a sopar a ca nostra i, quan se n'anaven, no es veia la cera de davant. Vivíem al carrer Blanquerna, no és que sugui gens ample. La boira impregna els ossos, sí, però a Mallorca ja estan sempre impregnats per la humitat perenne. Ara la boira ja entra dins el pati. Ve a fer-me companyia? Qui sap!

4 comentaris:

  1. A mi, molts cops, la boida em fa por i ara mateix de casa estant gairebé no es veu res excepte un reflex que fa la lluna que encara fa més por!

    ResponElimina
  2. De veritat te fa por la boira? Això del reflex de la lluna m'ha agradat molt. Un petó, b.a.

    ResponElimina
  3. Molta por em fa!

    Suposo que em deu venir de la colla d'anys que m'he passat guanyant-me la vida conduint...

    Això del reflex de la lluna... fins i tot vaig provar de retrata-ho, però les fotos se solen quedar curtes davant de les coses grandioses.

    ResponElimina
  4. Torna-ho a provar, si avui hi ha boira. I ens passes la foto.

    ResponElimina