Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

diumenge, 22 d’abril del 2012

Primeres classes de Català a Pollença



Crec que era l'estiu del 75.
L'OCB va organitzar classes de català als pobles de Mallorca.
Jo en vaig fer a Pollença.
El Club Pollença, sempre disposat a activitats culturals, ens va deixar el local. I féiem les classes al teatre que té.
Eren molt pocs alumnes, poquíssims, i me pareix que els record tots, encara que -me sap greu- no tots els noms.
Hi havia en Mateu Cerdà, n'Antònia Ordinas i el seu -aleshores- "novio" Xisco , n'Encinas i la seva dona...
I, si recordau algú més, ja m'ho fareu arribar:-)
Les féiem el vespre i sempre ens hi trobàvem tots.
Quan les classes s'acabaren organitzàrem una anada al Puig. També hi érem tots. Vàrem passar allà tot lo dia i en tenc fotos guardades.
Record amb molta estimació aquesta gent, amics meus, a més, fora de les classes.
I ara, veure aquesta foto del Gall de l'Almoina enllaçat m'ha emocionat i m'ha fet recordar aquelles primeres classes.
Un agost calorós i humit, com tots els agosts a Pollença.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada