Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

dissabte, 14 d’abril del 2012

Vaig veure un OVNI


Un OVNI (o UFO) no és res extrany, és, simplement, un Objecte Volador No Identificat.
Hi ha moltes històries d'OVNIs, algunes d'elles vertaderes i d'altres, supòs, producte de la imaginació.

El fet és que en vaig veure un.

Era a finals d'agost de 1969.
Anava en cotxe amb mon pare i ma mare i veníem del Port de Pollença cap a Pollença. Era tard ja: havíem anat a sopar a ca la meva cosina Maria Conxa. Era passat "La Punta", a l'altura d'un magatzem que hi ha ara (i crec que ja hi havia) de material de construcció.
Darrera nosaltres venia un altre cotxe. Anys després vàrem saber qui eren perquè l'home explicava la mateixa visió que vàrem tenir nosaltres a una conversa on també hi havia mon pare. En parlaren, ells dos i coincidiren en tot.
Jo seia darrera, a la part dreta, i mirava per la finestra cap a dalt.
De sobte vaig veure, molt amunt una bola petita, vermella, rodona, estàtica.
Vaig dir, només: "Mirau allò".
Mon pare anava a aturar el cotxe i ma mare es va posar histèrica.
Aquella bola, en qüestió de segons va baixar en línia recta i es va posar a terra, entre la muntanya i nosaltres. Sé que era entre la muntanya i nosaltres perquè va il·luminar la silueta dels arbres. I es va apagar el vermell-taronja d'aquella bola.
I, sense haver tengut temps d'aturar el cotxe, partírem cap a ca nostra sense dir-nos res. Teníem la por dins el cos. Sí, és una sensació molt extranya: por i silenci.
En arribar a ca nostra mon pare va tancar totes les finestres de la casa, vidres inclosos, malgrat la calor que feia.

Ho vàrem comentar amb el meu germà. Tenia un company de feina, el doctor Spats -que era una cosa així com Delegat a Mallorca (o a Espanya, no ho record bé) de l'Associació internacional que estudiava els avistaments, amb base a EEUU. Va voler parlar amb nosaltres.
Ens posaren a una habitació diferent a cada un (mon pare, ma mare i jo) i ens feren fer un dibuix del que havíem vist i ens va fer, per separat, una mena d'interrogatori.
En va publicar un article a la revista d'aquesta associació.
Conclusions:
Sembla que era un avistament real d'un OVNI, en aquest cas extraterrestre.
A més, pareix esser que els OVNI apareixen quasi sempre allà on hi ha aigua. I, just allà on es va posar aquest, hi ha, precisament, una font molt coneguda a Pollença, tan coneguda que ha donat nom al lloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada