Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

diumenge, 5 d’agost del 2012

Les matinades d'estiu

Les matinades d'estiu, al meu barri, són silencioses i tranquiles.
Així i tot sent la televisió de la veinada de més de 90 anys que quasi no dorm i un veí que ronca estrepitosament. No és de la meva finca perquè el sent per la finestra del carrer.
El dissabte i diumenge sent, també,´de tant en tant, algú que torna a casa de gresca.
Els llums del carrer encara són encesos i per la finestra veig, majestuós, el campanar de la Seu.
El primer cafetet del dia, que faig mentre observ Venus per la finestra de la cuina.
Els dies feiners a les 6 posen en marxa una moto i, poc després, parteix un cotxe pel carrer de darrera.
Avui no es sent absolutament res.
La veinada de més de 90 anys nmo ha posat la TV i el que ronca no deu esser a ca seva.
Només la fresqueta de la matinada.

8 comentaris:

  1. Una matinada molt bella, en les teves paraules.

    ResponElimina
  2. M'agrada Joana , en les petites coses de la vida, se troben les petites alegries i moments de , si vols relativa felicitat , que permeten espitjar el carro de la vida. Salut i trobar allò que ens fa una mica més animats per fer front el dia a dia.

    ResponElimina
  3. M'agrada Joana , en les petites coses de la vida, se troben les petites alegries i moments de , si vols relativa felicitat , que permeten espitjar el carro de la vida. Salut i trobar allò que ens fa una mica més animats per fer front el dia a dia.

    ResponElimina
  4. M'imaginava qualsevol cosa excepte que les matinades a Palma en ple mes d'agost fossin tranquiles!
    He procurat sempre visitar l'illa durant els mesos d'estiu per aquesta (entre altres) raons.
    De tota manera, si demà no sents la tele de la senyora aquesta, ves a trucar a la seva porta no fos cas...

    ResponElimina
  5. Ep! que volia dir: "he procurat sempre EVITAR vistar...."

    ResponElimina
  6. Gràcies Tomeu. Estic contenta que t'agradi i sí, la meva intenció és escriure dels petits, però a vegades importants, moments de la vida.

    ResponElimina
  7. b.a fas bé evitar Mallorca en l'estiu:-)
    Però el meu barri, quan els turistes no s'hi passegen -i s'hi passegen només és els dies feiners de 11 a 4- és un barri molt tranquil.
    Nés tard vaig sentir la tele de la veinada:-)Som molts els qui estam pendents d'ella perquè viou sola.

    ResponElimina